Direct bestellen
Bestellen voor horeca en zakelijke klantenhoreca / zakelijk

Hieronder geven we antwoord op de meest voorkomende vragen. Staat jouw vraag er niet tussen of wil je iets doorgeven? Neem dan gewoon even contact met ons op. We helpen je graag!

Hoe zet ik zelf mijn TwisTea display in elkaar?

Een display in elkaar zetten is heel simpel. Bekijk hier de video: https://vimeo.com/214797736 

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Je kunt je bestelling betalen met iDEAL. Andere betaalmethodes zoals bijvoorbeeld Creditcard en Afterpay zijn helaas niet mogelijk.<br>

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Op werkdagen vóór 15.00u besteld is morgen in huis! Wij verzenden alle bestelde pakketten direct dezelfde dag nog met DHL. DHL beloofd op hun beurt dan weer dat de pakketten de volgende werkdag in huis zijn. <div>Bestel je op vrijdag? Dan wordt je pakket dinsdag geleverd. </div><div>Bestel je op zaterdag? Dan wordt je pakket dinsdag geleverd.<br></div>

Krijg ik een bevestiging als mijn bestelling verzonden is?

Zodra we je bestelling versturen ontvang je van ons een e-mail met een code om je bestelling te kunnen volgen.<br>

Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling binnen Nederland?

Bestelling tot €20 - €5,95 verzendkosten.<br>Bestelling tot €100 - €3,95 verzendkosten.<br>Bestelling boven €100 - Gratis verzending.<br>

Versturen jullie ook naar het buitenland?

TwisTea is een klein beetje internationaal. We kunnen je bestelling versturen naar België, Duitsland en Frankrijk. Hiervoor gelden andere verzendkosten dan voor Nederland.<br><br>Verzendkosten België: €8<br>Verzendkosten Duitsland: €11<br>Verzendkosten Frankrijk: €21<br><br>Voor België, Duitsland en Frankrijk geldt geen gratis verzending bij besteding vanaf €100.

Kan ik mijn bestelling ook op komen halen?

Natuurlijk kan dat! Je bent welkom om bij ons op kantoor in Uden je bestelling op te komen halen. Je kunt tijdens het bestelproces aangeven dat je je bestelling op wilt komen halen. Je bestelling staat de volgende werkdag voor je klaar. Kijk voor het adres onderaan deze pagina. We zijn op werkdagen geopend tussen 9 en 5 uur. Laat je het wel even weten voordat je langs komt?<br>

Ik heb geen bevestigingsmail gehad. En nu?

We versturen altijd een bevestigingsmail na ontvangst van een bestelling. Het komt weleens voor dat onze mails in je spambox van je e-mail terecht komen. Kijk dus eerst even of je de mail daar ook niet kunt vinden. Heb je echt niets gehad? Neem dan even contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Als wij je bestelling nog niet hebben verstuurd kun je je bestelling nog wijzigen. Neem hiervoor even telefonisch contact met ons op. Onze contactgegevens vind je onderaan deze pagina.

Ik heb een TwisTea Giftcard. Welke voorwaarden gelden hiervoor?

Wat leuk dat je een TwisTea Giftcard cadeau hebt gekregen! Hier vind je alle voorwaarden met betrekking tot het inleveren van je TwisTea Giftcard op www.twistea.nl.<br><br>1. Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle door TwisTea uitgegeven Giftcards.<br>2. Je Giftcard is voorzien van een unieke code. Iedere Giftcard wordt slechts eenmaal verstrekt. Bewaar je Giftcard (inclusief de code) dus goed.Je Giftcard Code wordt maar eenmaal verstrekt en is slechts eenmaal geldig.<br>3. Om je Giftcard te gebruiken plaats je de door jou geselecteerde producten in het "winkelwagentje". Tijdens het betaalproces vul je bij het vakje kortingscode de exacte code die op je Giftcard staat vermeld in.<br>4. De waarde vind je op je Giftcard. Giftcards hebben geen vervaldatum en je kunt je Giftcard dus besteden wanneer jij wilt.<br>5. Je kunt je Giftcard uitsluitend besteden op aankopen via www.twistea.nl.<br>6. Je kunt je Giftcard niet voor een al openstaande bestelling gebruiken.<br>7. Je Giftcard of restwaarde ervan zijn niet inwisselbaar voor geld.<br>8. Wanneer je een bestelling doet met een lager bedrag als de waarde van je Giftcard vervalt het openstaande bedrag op je Giftcard. De restwaarde van je Giftcard kan dus niet worden gebruikt voor een latere bestelling.<br>9. Indien het totaalbedrag van je bestelling hoger is dan de waarde van de gebruikte Giftcard betaal je het verschil met één van de overige betaalmethoden.<br>10. Wanneer je een aankoop hebt gedaan met een Giftcard welke je retour stuurt volgens onze retourvoorwaarden ontvang je de waarde (of een deel hiervan) van je Giftcard terug in de vorm van een nieuwe Giftcard.   <br>

Ik kan niet online inloggen. Wat moet ik doen?

Het komt weleens voor dat het inloggen niet helemaal goed gaat. Dit heeft vaak te maken met je browser. Hoe los je dit op? Ga naar je browser geschiedenis en wis deze, sluit de browser af en start hem weer opnieuw op. Probeer nu nogmaals in te loggen. Lukt het nog niet? Probeer dan een andere browser. Lukt het dan nog niet? Geen paniek... Bel ons voor hulp!

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Weten jullie hem nog?

Niets aan de hand. Wij gaan je helpen. Druk bij het inlogscherm op wachtwoord vergeten, vul je e-mailadres in en wij sturen je direct een mail om je wachtwoord te herstellen.

Ik heb een TwisTea horeca display. Kan ik nog wel gewoon thee bijbestellen?

Geen enkel probleem! In de webshop kun je kiezen voor verschillende verpakkingsmogelijkheden. Kies voor nieuw doosje horeca display. 

Moet ik TwisTea ook schoonmaken?

Je TwisTea heeft af en toe wat liefde nodig. Ons advies: <div>1. Shake it! Pak TwisTea goed vast aan de deksel en keer deze om zodat je hem op z’n kop houdt. Zorg ervoor dat je de deksel goed vasthoudt, anders moet je stofzuigen;). Zo meng je alle ingrediënten weer mooi door elkaar en zorg je ervoor dat de mooie grove thee niet halverwege het doosje vast gaat zitten. </div><div>2. Clean it! Maak met een vochtig doekje het houten plateau, de rvs-standaard en de zwarte deksel schoon.<br></div>

Ik heb al een TwisTea display maar zie dat jullie ook displays hebben met meer smaken dan ik nu heb. Kan ik mijn display nog uitbreiden naar meer smaken?

Ja hoor, dat kan. In onze webshop vind je bij de categorie onderdelen losse onderdelen om je TwisTea display uit te breiden naar meer smaken.

Hoe doseer ik voor één kopje thee?

Eén keer draaien is vaak voldoende voor een kopje thee. Het kan echter zijn dat er een grof theeblad, een cranberry of een stukje kaneel mee moet komen waardoor één keer draaien niet voldoende is. Draai dan gewoon nog een keer. Het bakje hoeft maar voor een bodempje gevuld te zijn. En echt waar, je hebt minder nodig dan je denkt... probeer het maar eens!

Hoeveel koppen thee haal je uit een doosje?

Op het doosje staat aangegeven hoeveel thee er in een doosje zit. Over het algemeen kun je met één doosje ongeveer 25 koppen thee zetten. Maar... TwisTea heeft uitsluitend thee van hoge kwaliteit. Je kunt de thee in je zeefje dan ook makkelijk meerdere malen gebruiken voor een lekker kopje thee. Laat de thee iets langer trekken als je hem voor de tweede keer gebruikt. Gooi je thee dus niet weg na één keer trekken!

Ik wil graag eerst een beetje thee proeven voor ik een doosje bestel. Kan dat?

Ja, dat kan. Bij iedere thee kun je kiezen voor de optie sample. We sturen dan een kleine hoeveelheid thee, genoeg voor 5 koppen, naar je toe zodat je eerst even kunt proeven.

Hoe vervang ik een leeg doosje?

Wanneer je doosje niet meer goed is, of als je gewoon een keer een ander theetje wilt proberen, kun je de doosjes makkelijk vervangen. Schuif de dispenser en het betreffende doosje samen van de dispenser af en draai deze om. Dan kun je het dispensertje van het doosje af halen en kun je deze op een nieuw doosje zetten. Let op dat je het doosje niet zomaar van de dispenser af trekt, dan valt alle thee er onder uit en moet je stofzuigen... zonde dus!

Ik wil thee bijbestellen voor mijn TwisTea. Kan ik ook navulverpakkingen kopen?

Ook dat kan! Wanneer je een thee bij wilt bestellen waarvan je al een doosje in je display hebt zitten kun je kiezen voor een navulverpakking. Je krijgt dan een zakje thee zonder doosje. Je kunt het doosje dat al in je display zit gemakkelijk van bovenaf bijvullen. Je vindt de optie navulverpakking bij iedere thee in de webshop.

Zitten er allergenen in jullie thee?

In sommige van onze theeën zitten noten of lactose. Ben je hier allergisch voor check dan even de ingrediëntenlijst bij onze theesoorten. TwisTea thee is geschikt voor mensen met een glutenallergie. Onze thee bevat namelijk geen gluten. In ons verpakkingsproces is kruisbesmetting mogelijk. Daarom geldt voor al onze theeën dat ze sporen van noten, lactose of melk kunnen bevatten.

Zit er suiker in jullie thee?

Aan onze thee wordt geen suiker toegevoegd. Maar sommige van onze theesoorten bevatten ingrediënten zoals bijvoorbeeld chocolade en caramel die van nature suiker bevatten. Niet alle thee is dus suiker vrij.

Hoelang is de thee houdbaar?

De TwisTea display zorgt er voor dat je thee afgesloten bewaard wordt. De thee is in het display 12 maanden houdbaar.

Zit er cafeïne in thee?

In veel theesoorten zit cafeïne. We leggen hier meer over uit onder het kopje inspiratie. Hier vind je trouwens nog veel meer leuke dingen over thee.

Wat zijn jullie actievoorwaarden?

Tijdens onze acties kun je onze leuke TwisTea artikelen met korting aanschaffen. Op onze acties zijn standaard onze algemene actievoorwaarden van toepassing mits anders vermeld. De algemene actievoorwaarden staan hieronder. Lees ze goed door.<br><br>- Acties gelden alleen op www.twistea.nl.<br>- Acties gelden niet i.c.m. andere acties of op reeds afgeprijsde producten.<br>- TwisTea is niet aansprakelijk voor eventuele typ- druk- of zetfouten.<br>- TwisTea behoudt zich het recht om acties eenzijdig te wijzigen, op te schorten of te beëindigen. <br>

Your browser is currently not supported

Don't worry, there is an easy fix. All you have to do is click the link below and follow the instructions.

outdatedbrowser.com