Wij hebben een nieuw spaarprogramma! Hier leggen we je uit hoe het werkt en beantwoorden we al je vragen!

 

HOE KAN IK SPAREN?

Iedereen met een account bij TwisTea spaart automatisch voor leuke korting!

 

WAAR KAN IK HET SPAARSYSTEEM VINDEN?

Als je rechtsboven op ‘account’ klikt kun je inloggen, zodra je ingelogd bent zie je het overzicht. Ben je aan het shoppen en wil je weer even naar het overzicht? Klik dan gewoon weer rechtsboven op account!

 

HOE KAN IK PUNTEN VERDIENEN?

Op verschillende manieren! Bijvoorbeeld door een account aan te maken, een product te beoordelen, specifieke producten te kopen of jouw vrienden ook TwisTea fan te maken! In je account vind je een overzicht van manieren waarop je punten kunt verdienen.

 

HOE KAN IK PUNTEN INZETTEN VOOR KORTING?

Rechtsboven in je account kun je heel makkelijk zien hoeveel korting je al gespaard hebt. Op een bestelling van 30 tot 50 euro kun je maximaal 5% van je orderwaarde in korting gebruiken, op een bestelling vanaf 50 euro kun je maximaal 10% van je orderwaarde in korting gebruiken. In je winkelmandje is automatisch zichtbaar welke korting beschikbaar is en hoe je deze moet toevoegen.

 

IK SPAARDE AL BIJ TWISTEA, WAAR ZIJN MIJN PUNTEN?

Deze hebben we natuurlijk overgezet! Bij het oude spaarprogramma spaarde je punten in plaats van euro’s en stonden 500 punten gelijk aan €5,- korting. Dit is precies zo overgenomen! Had je in het oude spaarprogramma bijvoorbeeld 400 punten? Dan heb je nu €4,- korting!

 

WAT IS NOG MEER NIEUW?

Je kunt niet alleen euro’s sparen maar je kunt ook bestellingen herbestellen en producten op je verlanglijstje plaatsen!

 

Heb je vragen over het nieuwe spaarprogramma?We staan je heel graag te woord! Liefs, het TwisTeam