Bestellen, verzenden & betalen

Je kunt je bestelling betalen met iDEAL of  Bancontact .

Ja, zeker! In je orderbevestiging staat precies wat je hebt besteld. Ook kun je hier jouw factuur downloaden. Heb je de orderbevestiging niet ontvangen? Kijk dan even in je spambox. Kun je hem daar ook niet vinden? Neem dan even contact met ons op.

Heb je jouw spambox gecontroleerd en nog steeds geen bevestigingsmail gevonden? Neem dan contact met ons op! Dan verzenden we hem opnieuw :)

Je kunt er voor kiezen om je pakketje thuis te laten bezorgen maar je kunt jouw pakketje ook gratis ophalen! Dit kan bij ons hoofdkantoor (Loopkantstraat 18a, 5405 AC in Uden) of in onze winkel (Snellestraat 32, 5211 EN in Den Bosch).

Bestelling tot 20 euro - 5.95 verzending
Bestelling van 20 tot 30 euro - 3.95 verzending
Bestelling boven 30 euro - gratis verzending
Bestelling ophalen - gratis

Het is zeker mogelijk om jouw pakketje in België te bezorgen, hier zitten de volgende verzendkosten aan verbonden.

Bestelling tot €35 - €8 verzendkosten

Bestelling vanaf €35 - €3,50 verzendkosten 

Heb je op maandag, dinsdag, woensdag of donderdag voor 15:00 besteld? Dan is jouw pakketje morgen al in huis! Bestel je tussen donderdagmiddag 15:00 en vrijdagmiddag 15:00? Dan is je bestelling op maandag in huis. Bestel je na vrijdagmiddag 15:00 of in het weekend? Dan is je bestelling op dinsdag in huis. 

*Let op: we hebben geen invloed op vertragingen bij de pakketdiensten. Wij zorgen er altijd voor dat je pakketje op tijd verstuurd wordt. 
 

Je kunt jouw bestelling op ons hoofdkantoor (Loopkantstraat 18a, 5405 AC, Uden) of in onze winkel (Snellestraat 32, 5211 EN, Den Bosch) gratis ophalen. Jouw bestelling staat altijd de volgende werkdag voor je klaar! Je ontvangt hier geen bericht van, je mag gewoon langskomen!

JA! Dat kan, mits je bestelling natuurlijk nog niet verzonden is! Neem hiervoor altijd meteen telefonisch contact met ons op, dan kunnen we het snel in orde maken :)

Ja! Wanneer wij je bestelling aan onze bezorgpartner meegeven ontvang je een e-mail met daarin een track & trace code, met deze code kun je je bestelling continu volgen.

Kun je niet inloggen? We hebben een nieuwe website, wegens privacy redenen is het voor iedereen noodzakelijk om eenmalig een nieuw account aan te maken. Daarna kun je weer bestellen zoals je gewend bent. Heb je punten gespaard? Stuur ons dan een mailtje via info@twistea.nl dan zorgen we ervoor dat de punten overgezet worden. 

Niets aan de hand. Wij gaan je helpen. Druk bij het inlogscherm op wachtwoord vergeten, vul je e-mailadres in en wij sturen je direct een e-mail om je wachtwoord te herstellen. Lukt het niet helemaal? Neem contact met ons op, dan regelen we het meteen!

Wat leuk dat je een TwisTea Gift Card hebt gekregen! Hier vind je alle voorwaarden met betrekking tot het inleveren van je TwisTea Gift Card op www.twistea.nl of in de TwisTea Store.

1. Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle door TwisTea uitgegeven Gift Cards.

2. Je Gift Card is voorzien van een unieke code. Iedere Giftcard wordt slechts eenmaal verstrekt. Bewaar je Gift Card (inclusief de code) dus goed.

3. Om je Gift Card te gebruiken plaats je de door jou geselecteerde producten in het "winkelwagentje". Tijdens het betaalproces vul je bij het vakje kortingscode de exacte code die op je Gift Card staat vermeld in.

4. Gift Cards hebben geen vervaldatum en je kunt je Gift Card dus besteden wanneer jij wilt.

5. Je kunt je Gift card uitsluitend besteden op aankopen via www.twistea.nl of in onze TwisTea Store Den Bosch.

6. Je kunt je Gift Card niet voor een openstaande bestelling gebruiken.

7. Je Gift Card is niet inwisselbaar voor geld.

8. Wanneer je een bestelling plaatst met een lager bedrag dan de waarde van je Gift Card vervalt het openstaande bedrag op je Gift Card. De restwaarde van je Gift Card kan dus niet worden gebruikt voor een latere bestelling.

9. Indien het totaalbedrag van je bestelling hoger is dan de waarde van de Gift Card betaal je het verschil met één van de overige betaalmethoden.

10. Wanneer je een aankoop hebt gedaan met een Gift Card welke je retour stuurt volgens onze retourvoorwaarden ontvang je de waarde (of een deel hiervan) van je Gift Card terug in de vorm van een nieuwe Gift Card. 

Dat is vervelend en horen we niet graag! Het komt nog weleens voor dat een pakketje bij de buren geleverd wordt. Ook hier je pakketje niet aangetroffen? Neem contact met ons op, dan kijken we meteen of we kunnen zien waar je pakketje is gebleven. 

Onze excuses! Dat is natuurlijk niet de bedoeling! We gaan het natuurlijk meteen voor je oplossen. Neem je even contact met ons op? 

Vragen over onze producten.

Dat kan, onze startpakketten bestaan uit een display, displaykokers, thee en theezeefjes. Wil je je display liever zelf samenstellen? Dan kun je alle artikelen los selecteren. Let op: met een startpakket profiteer je van een leuke korting! 

Je kan de oude en nieuwe displaykokers samen in de TwisTea Display gebruiken. We adviseren natuurlijk om alle displaykokers te vervangen in het nieuwe design, omdat dit er het aller mooiste uit ziet. 

Nee helaas, deze verkopen wij niet. 

Bij jouw bouwpakketje heb je een handleiding gekregen, volg de stappen en dan komt het vanzelf goed. Wil het niet lukken? Neem dan telefonisch contact met je op. Dan slepen we je door de stappen heen.

Ja, zeker! Wanneer je een lege koker in je TwisTea-Display hebt kun je 2 dingen doen:


(1) Is de theesmaak waar je nu een lege displaykoker van hebt goed bevallen en wil je de displaykoker met dezelfde theesmaak bijvullen? Bestel de thee dan een navulling, deze verpakking bevat precies genoeg thee om je lege displaykoker na te vullen.


(2) Wil je een nieuwe theesmaak proberen? Koop dan de eerste keer altijd even een nieuwe displaykoker met thee en verwissel deze voor de lege displaykoker. Nu je de juiste displaykoker hebt, kun je de volgende keer gewoon een navulling bestellen.

Je TwisTea-Display heeft af en toe wat liefde nodig. Ons advies: 

1. Shake it! Pak TwisTea goed vast aan de deksel en keer deze om zodat je hem op z’n kop houdt. Zorg ervoor dat je de deksel goed vasthoudt, anders moet je stofzuigen en dat is zonde ;) Zo meng je alle ingrediënten weer mooi door elkaar en zorg je ervoor dat de grove stukjes thee niet halverwege de displaykoker vast gaan zitten. 

2. Clean it! Maak met een vochtig doekje het houten plateau, de rvs-standaard en de zwarte deksel schoon.

Ja hoor, dat kan! We hebben drie uitbreidingssets op onze website staan. Je kunt je TwisTea-Display van 4 smaken uitbreiden naar 5 smaken, je TwisTea-Display van 4 smaken uitbreiden naar 6 smaken of je TwisTea-Display van 5 smaken uitbreiden naar 6 smaken.

Wij hebben ervoor gekozen om de prijzen gelijk te houden, maar hierdoor kan de inhoud verschillen. Iedere thee heeft andere ingrediënten en automatisch dus een ander gewicht. De displaykoker van een thee die heel licht is kan daarom voller zijn dan de displaykoker van een thee die heel zwaar is.  Dit komt omdat 50 gram van de ene thee er heel anders uit kan zien dan 50 gram van een andere thee.

Voor het zetten van een kopje TwisTea heb je 2 gram thee nodig. Dat is ongeveer gelijk aan één theelepel thee. Heb je een TwisTea-Display? Eén keer draaien is vaak voldoende voor een kopje thee. Het kan echter zijn dat er een grof theeblad, een cranberry of een stukje kaneel mee moet komen waardoor één keer draaien niet voldoende is. Draai dan gewoon nog een keer. Het bakje hoeft maar voor een bodempje gevuld te zijn. En echt waar, je hebt minder nodig dan je denkt... probeer het maar eens! 

TwisTea heeft uitsluitend thee van hoge kwaliteit. Je kunt de thee in je zeefje dan ook makkelijk meerdere malen gebruiken voor een lekker kopje thee. Laat je theezeefje met thee iets langer trekken wanneer je hem voor de tweede keer gebruikt. Gooi je thee dus niet meteen weg! Dat is zonde!

Wat leuk! Dat kan :) Bij iedere thee kun je kiezen voor de verpakking 'proefzakje'. We sturen dan een kleine hoeveelheid thee (genoeg voor 2 koppen) naar je toe zodat je eerst even kunt proeven!

In sommige van onze theeën zitten allergenen. Ben je hier allergisch voor check dan even de ingrediëntenlijst bij onze theesoorten. TwisTea is glutenvrij en daarom geschikt voor mensen met een glutenallergie. In ons verpakkingsproces is kruisbesmetting mogelijk. Daarom geldt voor al onze theeën dat ze sporen van noten, lactose of melk kunnen bevatten.

Aan onze thee wordt geen suiker toegevoegd. Maar sommige van onze theesoorten bevatten ingrediënten zoals bijvoorbeeld chocolade of karamel die van nature suiker bevatten. Niet alle thee is dus suikervrij!

Wanneer je de thee in een afgesloten verpakking (displaykoker met deksel, TwisTea-Display, blikje etc.) bewaard, is de thee 12 maanden houdbaar! Maar geloof ons, dit haalt niemand. Al onze verpakkingen zijn voorzien van een THT-datum. 

TwisTea Store

Je vindt onze winkel aan de Snellestraat 32 in Den Bosch. Let op! Een bezoekje aan onze winkel kan een verslaving veroorzaken...  

Maandag | Gesloten

Dinsdag | Gesloten

Woensdag | 10:00 - 18:00 uur

Donderdag | 10.00 - 18.00 uur

Vrijdag | 10.00 - 18.00 uur

Zaterdag | 10.00 - 17.00 uur

Zondag | 12:00 - 17:00 uur

 

 Ja, en nee! Alles wat je op onze webshop ziet is ook in de winkel beschikbaar. Maar in de winkel hebben we zelfs (nog) meer producten. Laat je verrassen in de theewalhalla die TwisTea heet! 

Jazeker, ook hier kun je profiteren van onze leuke aanbiedingen en mooie kortingen 

Acties & aanbiedingen

TwisTea zou TwisTea niet zijn zonder leuke aanbiedingen! Deze aanbiedingen vragen om voorwaarden. De meeste acties zijn zowel online als in onze winkels geldig, zo niet? Dan staat dit aangegeven in de nieuwsbrief of social media post. Bij (bijna) iedere actie hoort een actiecode, zonder deze code kan de korting niet verrekend worden. Zorg er dus altijd voor dat je de code goed invult. Je kunt per bestelling maar één actiecode invoeren, kies dus de actiecode die voor jouw bestelling het meest voordelig is. Ten slotte kunnen kortingen niet achteraf of op eerdere bestellingen toegepast worden.